poniedziałek, 11 czerwca 2012

Ihateyoumonday!


Cześć . Dzisiejszy poniedziałek - ughh . Najgorszy poniedziałek w moim życiu , N a j g o r s z y !! . Nigdy nie zdarzyło mi się mieć 2 chemii , z powodu zastępstwa . Ok. zawsze w poniedziałki mam chemię , to norma , chociaż i tak czy tak czekam jedynie na tą 14.25 , kiedy już będę mógł wyjść ze szkoły  , ale 2 chemie to zdecydowanie za dużo ! Dobra, kończę , Wszystko to , co napisałem powyżej nie umywa się do dzisiejszej pogody ; / . No kurwa , wychodzisz sb ze szkoły po całym dniu i tu deszcz ?! . Nie normalny deszcz ale po prostu ulewa jakaś . Zanim dotarłem do domu , wszystko było już mokre , więc pro .  Nastrój uratowała mi przesyłka , której wyczekiwałem , ale o tym kiedy indziej ,. Uciekam do lekcji bo poprawiam jutro fizykę , chemie , a nie sa to moje jakieś mocne strony  i pisze angielskie więc ... trzymajcie kciuki 



 x x x

1 komentarz:

  1. Uch Paul... Przesadzasz -,- Mnie po naszych dwóch chemiach bolała głowa i miałam wrażenie, że nikt oprócz mnie nie czai dysocjacji... Przecież to jest PROSTE! Naprawdę *kiwa głową z przekonaniem* A jak ci poszło dzisiaj? Poprawiłeś? Mam nadzieję, że moje nieudolne tłumaczenie coś pomogło. ;p
    R.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...