czwartek, 31 maja 2012

home inspirations














































Od dłuższego czasu zastanawiam się nad zmianą pokoju . Ciągle jeszcze nie mogę się zdecydować , bo co chwile przychodzi mi coś nowego do głowy .Już wiem , że pokój utrzymam w tonacji biel - czerń  i zachowam w nim minimalistkę.  Najprawdopodobniej zmiany zacznę na wakacjach , gdyż czasu na nich sporo . Tymczasem  już za miesiąc koniec szkoły!!  To na pewno nie będzie łatwy miesiąc . zważając na to , że nauczyciele co chwila zapowiadają nowe sprawdziany , kartkówki , jakieś wypracowania + poprawy , co obfituje tym że czasu wolnego coraz to mniej 

X X X

7 komentarzy:

  1. 1 zdjęcie 0 mój wymarzony pokój . ;]

    pozdrawiam i zapraszam :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie umiem wybierać, więc ci jednak nie pomogę w wyborze :)

    Zapraszam --> http://modaponadwszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie się prezentuje biel - czerń ! :D Ja też już mam mało czasu wolnego :( Zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia 6, 7 i 10 podobają mi się najbardziej. : ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo właśnie: sprawdziany, kartkówki, poprawy... Powinni zastopować!!! ;//

    pozdrawiam!:*
    obserwujemy? ;) [odp. u mnie]
    Zapraszam: otwieram-mysli-brat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba się znamy, bo każdy pokój mi się podoba i jest strzałem w dziesiątkę jeśli chodzi o moje upodobania kolorystyczne :) świetne

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście przy niektórych zdjęciach można załapać inspirację. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...