sobota, 19 maja 2012

Turniej.







Tak. Dzisiejszy dzień nie należał do najłatwiejszych .Po pierwsze stres , po drugie panika,  i można było by tak pisać dalej i dalej . Jednak nie wydaje mi się to potrzebne . Zacznę może tak :  był piątek , dochodziła 18 , nagle dostaję telefon , czy może byśmy nie pojechali na turniej , Mówię, możemy na próbę ;) i chociaż do końca nie wiadome było czy dane nam  będzie wystartować - udało się . Niestety ,  na początku czułem jakby coś mnie tak hm  no wiecie , tak trzymało w środku . Wpłynęła na to na pewno rozmowa ze skrutinerem . Mniejsza . Podsumowując  , naszą prezentacje zakończyliśmy na 3 miejscu . Uważam że to niewątpliwie sukces , gdyż patrząc na fakt , że tańczymy ze sobą od ok 2 tygodni ,  a na 1 turnieju wspólnym , jak i na którym reprezentujemy nasz nowy klub , uzyskać taki wynik , to nie lada wyzwanie . 

PS. przez najbliższy czas nie będzie postów , gdyż mam taki napięty czas w szkole , że nie dam rady .


xxx 

2 komentarze:

  1. gratulacje i życzę wielu sukcesów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję Paweł;> życzę Ci wielu sukcesów w tańcu:) p.s. jak dla mnie "najlepszy tancerz obozowy":D :* K.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...