wtorek, 3 lipca 2012

Na litość boską !








   Cześć . Po długiej przerwie , chcę wam opowiedzieć o książce " Świat według Clarksona - Na litość boską! ". Autorem jest Jeremy Clarkson , prowadzący program " TopGear " na antenie TVN                 Turbo .
   Książka nie opowiada o jego życiu , albo o tym co mu wyszło albo nie . Autor próbuje uświadomić nam , 
jak wiele na przestrzeni lat , zmieniło się w naszym życiu . No to pojechałem ;// . Dobra , może tak : książka jest  napisana łatwym i zrozumiałym językiem . Rozdziały są krótkie <3-4 strony>                Clarkson  ironicznie podchodzi do dzisiejszych nawyków  i sytuacji mających miejsca na co dzień . 
  Nie lubię czytać książek , nienawidzę . Przeważnie to jakieś nudne opowieści o wampirach czy tam czymś  .
Ale już dzisiaj wiem  , że to nie mój ostatni zakup książki Jeremiego  z tej serii  .

                                                                   X X X 

                   











2 komentarze:

  1. "przeważnie to jakieś nudne opowieści o wampirach (...)" -.- wtf?
    Ty chyba wiesz, jaki jest mój stosunek do 'nienawidzących czytać książki', którzy w dodatku sądzą, że książki dzisiaj wydawane traktują wyłącznie o wampirach... Ale wybaczam :p Bo jednak coś przeczytałeś! O_o
    Pożyczysz, skoro taka wspaniała ;p
    R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wampiry to zło! A książka może być nawet nawet, chociaż nie wiem czy by mi przypadła do gustu :)) Chciałbym Cię zaprosić do mnie na rozdanie... Do wygrania książka z filmem na DVD "Mój tydzień z Marilyn". Czyż nie kusząca propozycja? To co, że nie lubisz czytać! Możesz wygrać film :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...